GUCCI pants MINECRAFT MUSIC VIEDO 1.14 ! tutorial

GUCCI pants MINECRAFT MUSIC VIEDO 1.14 ! tutorial


yuh soap on the beat mhm that shit good yo fire got too much money in my pocket ya all over the floor ya cant touch me on the ceiling ya got all the money in the bag ya you wanna fuck around and get sum you wanna fuck around and get sum ya i cant fuck em with them gucci pants nah you got nothin on me bruh ya no fuck you on your best day x2 stupid little bitch thot you aint got nothin on me bruh gucci pants on me ya whoo! stupid ass bitch ya do you wanna fight against me ya? stupid ass bitch ya got too much money on me ya fuck around you and get sum fuck around you and get sum no you cant get any ya no you cant touch me with my gucci pants no! fuck off bruh fuck you fuck you stupid ass bitch ya fuck you you aint got nothin on me fuck you stupid ass bitch go home wanna fuck around and get sum no cuz you know you cant cant bro stupid ass bitch stupid ass bitch stupid ass bitch yaa! no ya gucci pants on the beat nah too much money in the bag ya cant fill it cuz it already filled ya cant get it stupid ass bitch ya whooo! stupid ass bitch ya cant get nothinn

3 thoughts on “GUCCI pants MINECRAFT MUSIC VIEDO 1.14 ! tutorial

  1. Hi Soapy, I have a questionoid. How do you play Minecraft typically? Just how is it done and how should I do the things? And is there age limit for people below the age of. Thank you for your valuable time, ik ur busy

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *